درمان های طبیعی برای آرتروز

درمان های طبیعی برای آرتروز

اخیراً یکی از دوستان از من در مورد درمان آرتریت پرسید که با توجه به اینکه تورم و درد در دستان او در چند دهه گذشته تا حدودی افزایش یافته بود در امتداد باسن او گاهی اوقات شروع به آزاردهنده می کرد. پزشک او را مبتلا به آترواسکلروز (اختلال دژنراتیو مفصل AKA) تشخیص داده بود که احتمالاً شایع‌ترین نوع از آن 100 نوع تورم مفاصل است، همچنین از درمان دارویی معمولی حمایت می‌کرد: استامینوفن برای درد همراه با ایبوپروفن، آسپرین، ناپروکسن برای التهاب و درد.

داروهای بدون نسخه (OTC) اثرات منفی دارند، مخصوصاً زمانی که روزانه مصرف شوند: استامینوفن می‌تواند منجر به بیماری‌های کبدی شود، همچنین داروهای ضدالتهاب غیراستروئیدی (NSAIDs) مانند آسپرین و آسپرین می‌توانند باعث مشکلات گوارشی مزمن شوند. . دوست من هنوز آن مشکلات را تجربه نکرده بود، اما از آنجایی که درد افزایش یافت، او نگران مصرف داروهای OTC به صورت روزانه بود.

علائم عمومی آرتریت

در سن 65 سالگی، دوست من یکی از 33 درصد آمریکایی های بالای 65 سال است که از تصلب شرایین رنج می برند. به طور متوسط ​​با توجه به افزایش سن، آسیب در بدن خودمان نیز، برای چند تصادف ورزشی یا آسیب جسمی بزرگتر، وقوع اندومتریوز نیز می تواند تحت تأثیر ژنتیک، جنسیت، قومیت و سبک زندگی باشد. علائم نقرس عبارتند از:

درد و حساسیت
سفتی به خصوص بعد از نشستن یا خوابیدن
قرمزی و گرمی
تورم ناشی از بافت های ملتهب
تکثیر استخوان بر روی بند انگشتان، که باعث می شود آن ها چنگک به نظر برسند
از دست دادن دامنه حرکتی
خواب بد به دلیل درد
تشخیص نوع آرتریت می تواند یک گام اولیه مهم باشد. علائم می تواند مانند بیماری های تورم مفاصل باشد، اما درمان و علل ممکن است متفاوت باشد.

توصیه های عمومی برای مدیریت درد آرتریت

به همان اندازه که نقرس شایع است، جامعه بهداشتی به طور کامل نمی داند که چگونه از آن پیشگیری یا اصلاح کند، رفتارهای سبک زندگی خاصی را برای کمک به به تعویق انداختن و کاهش پیامدهای ناتوان کننده آن شناسایی کرده است. آنها هستند:

رژیم غذایی سالم
فعالیت بدنی منظم (روزانه)
وزن سالم را حفظ کنید
از خواب و استراحت کافی اطمینان حاصل کنید
عضلات اطراف مفاصل را برای حمایت بیشتر تقویت کنید
از انجام حرکات تکراری بیش از حد خودداری کنید

او یک باغبان فداکار است که بیشتر غذای خود را تولید می کند و می تواند در طول فصل در حرکت مداوم باشد. او سالم غذا می خورد، وزن قوی دارد و هیچ مشکلی در استراحت و خواب ندارد.

به او توصیه کردم که باغبانی ممکن است شامل حرکات تکراری اضافی مانند کشیدن علف های هرز باشد. او به سرعت متوجه شد که دستانش مرتباً بعد از اینکه باغش را پر می کند، درد می کند. علاوه بر این، متوجه می شوم که او خیاطی و کلاه می کند، و دست دوخت زیادی انجام می دهد، و این فقط یک حرکت اصراری دیگر است. ما در مورد برخی از کارهای اساسی صحبت کردیم که او می تواند انجام دهد تا کل زمان اختصاص داده شده به حرکات تکراری را کاهش دهد، اما او مایل به کاهش زمان لذت بردن از دو آتش خود نبود.

برای یک باغبان، من می‌دانم که باغبانی ممکن است شامل بلند کردن اجسام سنگین، هل دادن، بیل زدن و پریدن باشد، با این حال این کار سازگار نیست و عضلاتی را که نیاز به تقویت دارند هدف قرار نخواهد داد. و این واقعیت غیرقابل انکار وجود دارد که باغبانی می تواند فقط یک تمرین فصلی باشد!

برخی از درمان های طبیعی برای آرتریت شامل استفاده از گرما برای تحریک جریان و با سرما برای کاهش التهاب و کاهش درد است. من در مورد درمان‌های گیاهی برای بی‌خوابی تحقیق کردم و توصیه‌های علمی بیشتری از آنچه پیش‌بینی می‌کردم پیدا کردم. مزیت دیگر این است که می‌توانید مجموعه‌ای از گیاهان علفی و نرم‌افزارهایی را پیدا کنید که باید در نظر بگیرید.

درمان های طبیعی برای آرتریت: کاربردهای موضعی گیاهان

استفاده موضعی از گیاهان برای التهاب و درد عموماً ایمن است، اما کاربران باید نسبت به هر گونه واکنشی محتاط باشند و از مصرف آن جلوگیری کنند.

آرنیکا – برش. و می توان آن را به عنوان لوسیون یا ژل موضعی خریداری یا تهیه کرد. چندین مطالعه برای دوری از زخم های باز انجام شده است. آرنیکا می تواند برای تسکین درد و همچنین یک ضد التهاب استفاده شود.

Cayenne – پیام آزاردهنده به ذهن. لوسیون های موضعی کپسایسین تجاری ساخته شده اند

ساده برای تولید. کپسایسین، یک مرهم قابل دسترس اما آب شور است

گزنه – اهمیت گزنه. در زمان جدایی، یک دختر مسن به من نزدیک شد و زمانی که من یک تظاهرات را در سال‌های گذشته انجام دادم و در مورد اینکه فهمیدن این مکمل‌ها یک انتقاد معمولی است، متوجه تسکین درد شد. من در مورد استفاده تاریخی گزنه برای نقرس یاد گرفتم بلافاصله دست های پف کرده و چنگال او یک مورد طولانی مدت را تحمل کرد. پزشک ملت به او اطلاع داد که به بیرون به محل گزنه برود و سپس آرتروز را روی دست ها بمالد. او به اشتراک گذاشت که برای یک بچه و با برگ هایی که گاز می گیرند، آرتروز رشد کرده است. او گفت که درد او برای روزها در همان زمان ناپدید شد.

پوست بید – پوست درخت بید شامل سالیسین است و به طور سنتی برای قرن ها برای درمان آرتریت استفاده می شود. ملحفه های صنعتی بید را می توان خرید اما هدف. در حالی که پیش ساز آسپرین مصنوعی است، ممکن است به صورت موضعی استفاده شود. تولید آنها واقعا ساده است.

درمان های طبیعی برای آرتریت: کاربردهای داخلی گیاهان

به طور مداوم تحقیقات قابل توجهی انجام دهید و قبل از مصرف گیاهان دارویی برای اهداف دارویی با پزشک خود مشورت کنید. مادران باردار و شیرده باید قبل از مصرف با پزشک خود صحبت کنند.

آشواگاندا – این گیاه شگفت انگیز می تواند فواید متعددی را برای افراد مبتلا به آرتریت ارائه دهد. استفاده منظم می تواند به آرامش سیستم عصبی کمک کند، خواب آرام را پشتیبانی کند، می تواند درد را تسکین دهد و التهاب را کاهش دهد.

گزنه – گزنه که به عنوان عصاره مصرف شود، می تواند التهاب را کاهش دهد.

زردچوبه – این گیاه “فوق العاده” فعلی در واقع سابقه طولانی استفاده برای شرایط مختلف دارد. کورکومین، یک ماده اصلی در مقالات تجدید چاپ بدون زردچوبه، هم درد و هم التهاب را کاهش می دهد و برای مشکلات مزمن مفاصل استفاده می شود.