قانون جهانى جذب اروميه

قانون جهانی جذب – شما زندگی خود را می سازید
تاجنا: قدرت تجلی به اندازه اندک ایده های باطنی دیگر، علاقه ای سیاره ای را برانگیخت. استر و جری هیکس در مجموعه ای از کتاب ها در مورد “تعلیم ابراهیم” و کتاب و فیلم مشهور جهانی “راز” به تفصیل شرح داده شده است.

قانون جذب
قانون جهانى جذب

ماهیت این است که قانون جهانی جذب به طور غیرقابل مقاومت و برگشت ناپذیری هر چیزی را در جهان، از جمله زمین، که دارای ارتعاش یکسان یا مشابه است – افکار، تصاویر، احساسات، اعمال، شرایط و البته افراد، جذب می کند.

چه بدانید چه ندانید – همه ما در هر لحظه از هر روز آگاهانه یا (اغلب) ناخودآگاه زندگی و سرنوشت خود را می سازیم. همانطور که همه ما  شبیه (از) خدا هستیم، به ما قدرت داده شد تا زندگی خود را به بهشت ​​یا جهنم تبدیل کنیم.

از طریق کار کردن بر روی خود، هر فردی در مقطعی به آن قدرت پی می‌برد و می‌فهمد که خودش تمام کشمکش‌های زندگی‌اش را به وجود آورده است، زیرا «اگر ما به او اجازه نمی‌دادیم، هیچ‌کس نمی‌توانست جذب زندگی ما شود یا از طرف ما خلق کند. برای انجام این کار” یعنی اگر ما آن شخص را با ارتعاشات خود جذب نکرده بودیم.

هزاران فکر که هر روز برای ما ظاهر می شوند، بیشتر اوقات خارج از کنترل ما هستند. با این حال، احساسات را می توان کنترل کرد و آنها نشان می دهند که آیا چیزی خوب یا بد برای خود ایجاد می کنید.

مفهوم یادگیری

 

ابراهیم می‌گوید که ما از منبع (خود برتر)، قانون جذب و نیروهای همکار جهان، حمایت و کمک عظیمی داریم، که بلافاصله پس از یک بیان حسی یا بصری میل، فرآیند تجلی را آغاز می‌کنند. این فرآیند سه نکته دارد:

آرزوی ما (یک آرزوی واضح همراه با شادی بسازید).
روند تجلی – این مرحله توسط قانون جذب و جهان انجام می شود، به این معنی که این به ما نیست که به “چگونه” فکر کنیم.
ایمان – ما باید اجازه دهیم، یعنی ایمان داشته باشیم، انتظار هدایت داشته باشیم و منتظر باشیم، گویی قبلاً محقق شده است.

برای اکثر مردم این سخت است، زیرا آنها معمولا شادی خود را کنار می گذارند و آن را خراب می کنند و معتقدند که باید بر همه چیز کنترل داشته باشند.

کاری که آنها انجام می دهند این است که به این نیروی قدرتمند و خیرخواه می گویند: “من به شما اعتماد ندارم، باید همه کارها را خودم انجام دهم.”

همچنین باورهای منفی مانند «من هرگز به چیزی نرسیدم»، «من لایق عشق نیستم»، «دیگران در بدشانسی من مقصرند» نیز وجود دارد، اما با عزم راسخ، پشتکار و کار روانی روی خود می توان آنها را دوباره برنامه ریزی کرد.

اولین قدم بخشش، قدردانی، پرورش عشق به خود و دیگران است.

هنر تجلی – تمرین

برای تبدیل شدن به یک موجود کامل و یکپارچه، به نظم، اراده، پشتکار و عشق نیاز داریم. بله، عشق – قوی ترین انرژی در جهان، چسبی که مردم، موجودات، سیارات، ستاره ها را در کنار هم نگه می دارد – همه آفرینش.

اندیشه (میل) آغشته به عشق مقاومت ناپذیر است. هیچ چیز نمی تواند در برابر عشق مقاومت کند. تا زمانی که یاد نگیریم خودمان و در نتیجه دیگران را دوست داشته باشیم، هیچ چیز خوب و آرزویی به زندگی ما نخواهد رسید. باز کردن چاکرای قلب نیاز به تمرین دارد.

هر روز حداقل یک بار در مقابل یک آینه بزرگ بایستید، مستقیماً به چشمان خود نگاه کنید تا زمانی که لبخند بزنید و بگویید: “(نام شما)، دوستت دارم و قدردانت هستم، همانقدر زیبا و فوق العاده که هستی.

این کار برای بسیاری به دلیل قضاوت خود، تحقیر و غیره دشوار است، اما تمرین معجزه می کند.

همچنین، چندین بار در روز با صدای بلند بگویید: “من برای عشقی که اکنون وارد زندگی من شده است سپاسگزارم.”

نه تنها به خود و دیگران عشق می ورزی، بلکه روند بهبودی را آغاز می کند: چیزهای خوب و افراد با عشق آغشته به زندگی شما خواهند آمد. روابطی را که قبلاً داشته‌اید بهبود می‌بخشد و بسیاری چیزهای مثبت دیگر را به همراه خواهد داشت.

ایگو هر کاری برای خرابکاری شما انجام می دهد، اما شما باید پشتکار داشته باشید و به طور منظم ورزش کنید. بهتر است هر کاری را که باید انجام دهید یادداشت کنید.

علاوه بر این، شما باید به طور منظم در طبیعت قدم بزنید، سبک ورزش کنید، از موسیقی لذت ببرید و به طور منظم دوش بگیرید – زیرا همه این اقدامات به شما نشان می دهد که خود را دوست دارید.

قانون جذب همیشه بازتابی بیرونی از آن عشق در قالب رویدادها، شرایط، اشیا و افراد خوش شانس ایجاد می کند.

سپس، هر روز باید شکرگزاری کنید (اول آن را روی کاغذ بنویسید) برای هر چیزی که هستید (که شده اید)، آنچه انجام می دهید و آنچه دارید، زیرا اگر فقط متوجه آنچه نیستید و نداشته باشید، هیچ چیز نمی شود. حاصل شود.

قدردانی قوی ترین آهنربایی است، علاوه بر عشق، که هر چیزی را که واقعاً می خواهید جذب می کند.

به همه نمادهای آنچه می خواهید برکت بفرستید: برای فراوانی – به افراد ثروتمند، موفق، برای عشق – به همه زوج های شاد و تصاویر عشقی که در طول روز می بینید، برای سلامتی – برای افراد شاد و سالم. اگر حسادت می‌کنید، متنفر هستید یا حسادت می‌کنید، خلاف آن چیزی را که می‌خواهید جذب خواهید کرد.

آرزوها و اهداف خود را روی کاغذ به صورت تأییدیه بنویسید و اغلب آنچه نوشته اید را بخوانید، با صدای بلند بخوانید. با “من هستم …….، دارم ……” و غیره شروع کنید، زیرا همه تصدیقات باید به شکل اینجا و اکنون باشند. کسانی که در مورد آینده صحبت می کنند، اغلب رویاهای خود را محقق نمی کنند.

جدا از همه چیزهایی که در اینجا ذکر شد، همچنین لازم است که به طور مرتب روی برنامه ریزی مجدد باورهای ناخودآگاه منفی (پیام های زیرمجموعه) کار کنید، که در اینترنت می توانید چیزهای زیادی در مورد آنها بیابید.

اگر همه اینها خیلی سخت به نظر می رسد، با تمرین هایی برای بیداری عشق شروع کنید، زیرا، به قول قدیمی ها، “اگر همه چیز دارید جز عشق، برای همیشه خالی خواهید ماند.”